برای مشاوره کسب و کار اینترنتی رایگان  به شماره زیر در واتس اپ پیام بدهید.

۹۸۹۲۱۷۰۷۱۷۶۱

 

واتس آپ فروشگاه ستوده راد

 

 

مشاوره کسب و کار اینترنتی

برای برداشتن اولین قدم در راه اندازی کسب و کار آنلاین شما نیاز به این دارید که مسیر راه برایتان کاملا روشن باشد. مشاوره کسب و کارهای اینترنتی به شما دورنمای از استارتاپ می دهد و  همچنین باید بدانید که در این مسیر چه هزینه ها و چه فرصت هایی وجود دارد تا در حوزه کسب و کار خود بتوانید در کمترین زمان ممکن پیشرفت کنید. شاید بدون آگاهی دقیق بتوانید مسیر خود را بیابید اما این کار می تواند هزینه های سرباری برای شما بوجود آورد.

من در این زمینه به صورت زیر مشاوره کسب و کارهای اینترنتی شما خواهم بود :

  1. از کجا باید شروع کنید.
  2. برنامه راهبری برای شروع کسب و کار آنلاین بچینید.
  3. اجرای برنامه راهبری را به چه صورت و با چه سرمایه ای پیش بگیرید.
  4. رقبای خود را بشناسید و راه موفقیت بر آنان را بدانید.
  5. نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و بتوانید با شناخت فرصت ها و تهدیدها مسیر خود را هموار کنید.
  6. برنامه مدون برای بازاریابی خدمات یا محصولات خود داشته باشید.

 

 توسعه و بهینه سازی کسب و کار آنلاین

شما اگر کسب و کار خود را دارید و مشغول فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک هستید، قطعا به جایی خواهید رسید که سرعت پیشرفت تان کند می شود و گاهی سرعت تان ثابت می ماند. نمودارهای فروش و ارائه خدمات دیگر رشدی نخواهند داشت و اینجاست که نیاز به توسعه و چرخش در نوع ارائه خدمات یا فروش محصولات خود دارید.

در زمینه بهینه سازی و توسعه کسب و کار آنلاین به صورت زیر مشاور کسب و کار شما هستم:

  1. چه کارهایی نیاز است تا یک قدم از رقبا جلو بزنید.
  2. برنامه هایی که برای افزایش سهم بازار می توانید داشته باشید.
  3. برنامه های وفادارسازی مشتریان و برگشت مخاطبان آنلاین
  4. برنامه هایی برای اعتبار برند شما در بین رقبا
  5. برنامه هایی برای کاهش هزینه ها و در مقابل افزایش درآمد در بازار آنلاین.
  6. توسعه خدمات به گونه ای که دیگر نیاز به افزایش نیرو و پرسنل نداشته باشید.

 

 برنامه های بازاریابی اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ

هنگامی که تلاشهای شما تا حدی است که بازار را در دست دارید اما نگران آینده آن هستید و یا هم اکنون نیاز به فروش بیشتر را در خود احساس می کنید، اینجاست که باید برنامه های نوین بازاریابی آنلاین را پیاده سازی کنید. این برنامه ها به صورت زیر به شما مشاوره کسب و کار ارائه خواهد شد:

  1. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM : افزایش سهم دیده شدن در موتورهای جستجو
  2. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا SEO : سایتتان را برای بیشتر دیده شدن بچرخانید
  3. تبلیغات اینترنتی در حوزه بزرگ دیجیتال مارکتینگ : استفاده از ابزارهای هوشمند تبلیغاتی
  4. استراتژی محتوا و محتوا سازی بهینه برای مخاطبان
  5. افزایش میل به خرید با تکنیکهای بروز تبلیغات
  6. بنچ مارکینگ رقبا و استفاده بهینه از فعالیت های رقبا

 

 مشاوره بررسی دلایل افت سهم بازار

بسیار پیش می آید که کسب و کار آنلاین شما دچار آفت می شود. شما نیاز پیدا میکنید که یک تحول در تجارت الکترونیک خود داشته باشید. هزینه هایی که می کنید فراتر از درآمدتان شده است و شاید گاهی به فکر جایگزین نیز باشید.

در این حالت می توانیم با موضوعات زیر با هم همفکر شویم :

  1. چرا بازدید سایتتان کم شده است
  2. مشتریانتان پس از یک بار خرید دوباره بازگشتی ندارند
  3. علت افت فروش خود را نمی دانید
  4. رقبا در موتورهای جستجو از شما پیشی گرفته اند
  5. مشتریانتان روز بروز ناراضی تر از قبل هستند.
  6. دیگر نمی توانید از پس هزینه های زیاد کارتان برآیید.

 

 مشاوره سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات

سازمانها پس از گذشت مدت زمانی کوتاه یا بلند دچار یخ زدگی می شوند. به این معنی که دیگر رشدی ندارند و خط رشد آنها تبدیل به یک خط ثابت می شود. در اینجاست که نیاز به تغییرات به شدت احساس می شود. اما اکثر مدیران نمی دانند که این تغییرات کجا و به چه صورت باید انجام شود.

برای این منظور استراتژی هایی وجود دارد که اگر بخواهیم آنها را دسته بندی کنیم به صورت زیر خواهند بود :

  1. تغییرات در ساختار سازمان
  2. تغییرات در خود خدمات با محصولات
  3. تغییرات در نحوه ارایه خدمت یا فروش محصول
  4. تغییرات در شیوه های بازاریابی و بازارگردانی

 

 راه اندازی فروشگاه و یا وب سایت معرفی خدمات و محصولات

اگر در حال حاضر تصمیم دارید که یک وب سایت داشته باشید، فقط در حد معرفی خود یا محصولاتتان به دیگران، اگرچه به زبان ساده است، اما برای این منظور نیز راههای بسیار متفاوت، قیمتهای متنوع و پیشنهادات زیادی را خواهید شنید. در نهایت با یک یا دو جلسه همفکری مفید، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که از کجا و چگونه شروع کنید.

 

۱- انتخاب ایده مناسب

۲- تهیه طرح کسب و کار اینترنتی مناسب

۳- انتخاب دامنه مناسب برای سایت کسب و کار اینترنتی

۴- انتخاب سیستم مدیریت محتوا مناسب برای راه اندازی سایت اینترنتی

۵- بهینه سازی سایت و سئو کسب و کار اینترنتی

۶- گسترش کسب و کار اینترنتی

مشاوره کسب و کارهای اینترنتی
مشاوره کسب و کارهای اینترنتی

موضوعات قابل مشاوره کسب و کار اینترنتی:

 

۱- انتخاب ایده مناسب

۲- تهیه طرح کسب و کار اینترنتی مناسب

۳- انتخاب دامنه مناسب برای سایت کسب و کار اینترنتی

۴- انتخاب سیستم مدیریت محتوا مناسب برای راه اندازی سایت اینترنتی

۵- بهینه سازی سایت و سئو کسب و کار اینترنتی

۶- گسترش کسب و کار اینترنتی

۷- تحلیل طرح و ایده برای شروع کسب و کار اینترنتی

۸- راه اندازی وب سایت اینترنتی

۹- راه اندازی فروشگاه اینترنتی

۱۰- تحلیل وب سایت شما به طور تخصصی

۱۱- رفع اشکالات تخصصی سایت از نظر فنی

۱۲- معرفی ابزارهای مورد نیاز برای رفع مشکلات فنی تخصصی

۱۳- بررسی وضعیت سئو سایت و ارایه راهکارهای مفید برای بهبود سئو

۱۴- سیستم بازاریابی ایمیلی و بهبود ایمیل مارکتینگ

۱۵- اخذ نماد اعتماد الکترونیکی

۱۶- اخذ درگاه بانکی و تنظیمات مربوطه

۱۷- بررسی محتوای تولید شده در سایت و ایجاد استراتژی بازاریابی

۱۸- برند شخصی و توسعه آن در فضای اینترنتی

۱۹-چگونه در اینستاگرام حرفه ای ظاهر شویم و اینستاگرام مارکتینگ

۲۰-تحلیل وب سایت شما به طور دقیق و تخصصی

۲۱-ارائه راهکارهای پیاده سازی پروژه های آنلاین

۲۲-کارگردانی هنری و بررسی UI سایت و ارائه راهکارهای رفع مشکل

۲۳-تحلیل فرآیند های سایت برای افزایش کارایی و فروش بیشتر

۲۴-بررسی مشتریان و نحوه بازاریابی سایت

۲۵-ارائه راهکارهای مبتنی بر وب برای افزایش فروش

۲۶-تحلیل و پیشنهاد روشهای بازاریابی تخصصی

۲۷-بررسی UX سایت و ارایه پیشنهادات کاربردی

۲۸-پیشنهاد رفع اشکالات تخصصی سایت از دید فنی

۲۹-تحلیل ایده و ایده یابی برای شروع کسب و کار اینترنتی

۳۰-پیدا کردن جایگاه و انتخاب حوزه فعالیت صحیح برای شروع

۳۱-ارائه راهکارهای تخصصی تبلیغات در گوگل

۳۲-معرفی ابزارهای مورد نیاز برای رفع مشکلات فنی تخصصی

۳۳-بررسی وضعیت سئو سایت و ارایه راهکارهای بهبود سئو

۳۴-تحلیل سیستم بازاریابی ایمیلی و بهبود ایمیل مارکتینگ

۳۵-تحلیل شبکه های اجتماعی و بهبود سوشیال مارکتینگ

۳۶-بررسی محتوای تولید شده در سایت و ایجاد استراتژی بازاریابی

۳۷-تحلیل بازدیدهای سایت و روشهای بهبود نرخ تبدیل کاربران

 

 

داوود ستوده راد
داوود ستوده راد

 

 

 

داوود ستوده راد

طراحی حرفه ای سایت و تولید محتوا دیجیتال مارکتینگ راد 

آموزش کسب و کار اینترنتی