چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟
  • » دیجیتال مارکتینگ » چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟
  • اولین سوالی که شما باید از خودتان در تخصص دیجیتال مارکتینگ بپرسید این است که : چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟ بدون شک در چشم انداز استارت آپ ها و  یا شرکت  های مدرن استراتژی بازاریابی دیجیتال خیلی مهم است. پس مطمئن باشید این مقاله شما را از یک چالش نجات خواهد داد.

    اما هنگامی که شما در حال رشد یک کسب و کار شروع به کار می کنید ، باید حتما بدانید که چشم انداز ( ویژن ) همیشه در حال توسعه  است و شاید  سرعت تبدیل به قریب به اتفاق بیافتد و شما هم همون لحظه  زمان به اندازه کافی برای انجام کاری نداشته باشید .

     

    پس چگونه شما به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ می توانید کمک کنید به اوضاع کسب و کارهای اینترنتی !؟

    چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

    چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

     

    قبل از شروع می خواهم برای شما صادقانه مطلبی بگم که شما اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ تخصصی فعالیت نمی کنید حتما باید پیش نیازی از دیجیتال مارکتینگ بدانید و من این مشکل شما را حل کردم.

     

    اولین قدم دیجیتال مارکتینگ در لینک زیر است و شما می توانید خیلی راحت و با زبان ساده با شغل دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

     

    پیشنهاد ما :  چگونه کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟

     

    و گام دوم هم در مقاله زیر است که به طور کامل توضیحاتی دادم از کل آنچه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد بداند.

     

    پیشنهاد ما :  آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ

     

     

     

     

    اما روایت ما : چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بنویسیم؟

    باید پاسخ سوالات زیر را بدست بیارید تا به جواب سوال خودتان برسید:

    چگونه کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟

    خودشناسی کسب و کار اینترنتی

    • ویژن یا استراتژی شرکت  یا استارت آپ چیست؟

    • خدمات شرکت در زمینه کسب و کار اینترنتی( و هر چیزی که مد نظر مدیریت شرکت هست) دقیقا چه چیزهای است؟

    • درآمد شرکت یا استارت آپ چگونه تامین می‌شود؟

    • بیشترین درآمد شرکت از کدام خدمات یا فروش محصولات است؟

    • چرا  محصول یا خدمات این چنینی برای شرکت درآمدزا است؟

    • چرا مشتریان به این خدمات نیاز دارند ؟

    • شرکت رو نیاز بازار  می خواهد کار کند یا برندینگ و تبلیغات ؟

    • فرایند عرضه خدمات به چه صورتی عرضه می شود ؟

    • چه پارامترهایی برای ارائه خدمات برای شرکت اهمیت دارد؟

     

    پیشنهاد ما :  گروه های دیجیتال مارکتینگ در تلگرام

     

    مشتریان شناسی کسب و کار اینترنتی

     

    • شرکت می خواهد از چه کانال‌هایی (راه ارتباطی) مشتریان خود را جذب می‌کند؟

    • مشتریان این شرکت بیشتر از چه کانال‌هایی از شرکت خرید می‌کنند؟ آنلاین خرید می‌کنند؟ تلفنی سفارش می‌دهند؟ یا به قرار داد حضوری بیشتر تمایل دارند؟

    • مشتریان در چه مکان ها یا محیط های حضور دارند؟

    • برای جذب مشتری چه استراتژی دارید ؟

     

    پیشنهاد ما :  آموزش ساخت بک لینک رایگان

     

    رقبای استارت آپ یا شرکت

    • رقبای شما چه شرکت های هستند ؟

    • رقبا در سایت گوگل در چه جایگاهی هستند؟

    • رقبا از چه ابزارهای برای تبلیغات خود استفاده می کنند؟

    • رقبا در چه محیط های حضور دارند ؟ مثل در همایش ها و …

    • بررسی رقبا در شبکه های اجتماعی و نوع برندینگ کردن آنها

    • رقبا در چه بازارهای تجاری هستند ؟ مثال در سوشال یا اپلیکیشن و …

     

    پیشنهاد ما :  چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟

     

    بازارشناسی کسب و کار اینترنتی

     

    • در چه بازار های شرکت می خواد فعالیت کند ؟

    • در بازار آنلاین در چه قسمت از بازار می خواد فعالیت کند ؟

    • چه برنامه دارد شرکت برای ایجاد بازار جدید ؟

    • استراتژی ورود به بازارهای مد نظر شرکت چگونه  و در چه زمانی است ؟

     

    پیشنهاد ما :  آموزش راه اندازی حرفه ای فروشگاه اینترنتی

     

    نوع تبلیغات مد نظر شرکت یا استارت آپ ها

     

    • در چه زمینه اینترنتی و آفلاین شرکت می خواهد تبلیغات انجام بدهید ؟

    • در زمینه دیجیتال شرکت از چه ابزاری می خواهد بیشتر تبلیغات انجام دهد ؟ مثال تبلیغات کلیکی و …

    • هزینه و بودجه بندی برای تبلیغات چگونه است ؟ میانگین هزینه ها رو بدانید

    • زمان بندی تبلیغات چگونه است ؟ کامل تا شش ماه بعد اعلام شود

    • برنامه شرکت در تبلیغات سوشال ، سایت و  برندینگ چیست ؟

    • زمان در تبلیغات چگونه است ؟

    • آنالیز  و تحلیل تبلیغات بر چه سیستمی گزارش دهی شود ؟

     

     

    حال که این مقاله تا انتها خواندید به شما هدیه می دهم که به صورت مقاله ای است به عنوان ۱۰ قدم برای اجرایی استراتژی دیجیتال مارکتینگ که با مطالعه آن می توانید  به رشد شگفت انگیزی در دیجیتال مارکتینگ برسید.

     

     

    با تشکر داوود ستوده راد

    فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی سایت های شخصی و شرکتی و فروشگاهی -متخصص در بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارات آپ ها هستم. sotoudehrad.ir

    ثبت دیدگاه

      با دیدگاه خودتان سایت فروشگاه دیجیتال مارکتینگ را ،  یاری بفرمایید.

    برو بالا
    آموزش ساخت بک لینک رایگان
    آموزش ساخت بک لینک رایگان

    آموزش ساخت بک لینک رایگان فقط یک مقاله  آموزش عادی نیست من در این مقاله آموزش از تفاوت بک لینک و...

    Close
    آموزش ساخت بک لینک رایگان
    آموزش ساخت بک لینک رایگان

    آموزش ساخت بک لینک رایگان فقط یک مقاله  آموزش عادی نیست من در این مقاله آموزش از تفاوت بک لینک و...

    Close