آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ
  • » مقاله های مارکتینگ » آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ را من با تمام سلول های بدنم تجربه کردم وقتی از طرف مجتمع فنی تهران برای من مسیج آمد : اگر به دنبال شغل پردرآمد هستید در دوره های فریلنسر ( خود اشغالی ) با هزینه سه میلیون تومان آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ ، شرکت کنید .

    من ترغیب شدم مقاله ای کامل از  آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ در اختیار کاربران بزارم و بگم من ، داوود ستوده راد ، فریلنسر دیجیتال مارکتینگ هستم و این شغل اینجوری که فکر می کنید نیست و آموزش ها را رایگان بیاموزید و مسیر درست و بروید.این هزینه های گزاف شغل نمی شود .شما تجربه نیاز دارید که موفق شوید.

     

    اول از همه این محتوا و از کانون تبلیغات کروشه میزارم که جالب بدانید حقیقت آینده این کلاس هاست :

    بزرگترین مشکل در هزاران نفر از افراد آموزش دیده در حرفه بازاریابی دیجیتال این است که درک درستی از اجرای تکنیک های عملی بازاریابی دیجیتال ندارند. بیشتر فارغ التحصیلان این علم را به صورت تئوری آموزش دیدند و دانش عملی شان بسیار ضعیف است. و مشکل بزرگتری که وجود دارد آموزش ها بر اساس رفتارهای کاربران و ترندهایی است که در جهان در حال استفاده است در حالیکه رفتار کاربران ایرانی در اکثر موضوعات کسب و کار با جهان تفاوت های زیادی دارد.

    مشکلی بزرگتر از نکات فوق این است که در آگهی های استخدام شاهد این موضوع هستیم که چندین تخصص و تسلط را از تدوین استراتژی تا مدیریت شبکه های اجتماعی تا تسلط به فتوشاپ را که برای هر کدام از تخصص ها بعضا نیاز به جذب یک کارشناس متخصص یا مدیر می باشد را ذکر می کنند.

    امروزه کسب وکارها نیاز دارند افرادی را استخدام کنند که مفاهیم بازاریابی دیجیتال را درک می کند و قادر می باشد که آن مفاهیم را به صورت عملی نیز انجام دهد.

     

    به نظر شما فریلنسر کیست ؟

    معنی لغوی فریلنسر freelancer یعنی آزاد کار (شخصی که به صورت آزاد و برای خود، کار می کند.)

    فریلنسر کسی است که پروژه های مختلف شرکتی را بدون حضور در آن شرکت یا موسسه تجاری انجام می دهد. فریلنسر معمولا به عنوان شغل دوم به حساب می آید و کسانی که جویای شغل دوم هستند می توانند فریلنسر شوند. این نوع کسب و کار جدید است و بسیار تخصصی، کسانی که می خواهند فریلنسر شوند باید تخصص خاصی داشته باشند که از آن تخصص بتوانند در انجام امور کاری مانند تبلیغات استفاده کنند.

    فریلنسر گرایشات مختلفی دارد مانند فریلنسر طراح سایت، فریلنسر دکوراتور، فریلنسر گرافیست، فریلنسر کد نویس و … . حال می خواهیم جدید ترین گرایش فریلنسر یعنی فریلنسر دیجیتال مارکتینگ را به شما پیشنهاد کنیم. فریلنسر دیجیتال باید توانایی انجام امور دیجیتال مارکتینگ را داشته باشد. فریلنسر دیجیتال مارکتینگ کسی است که برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف کار دیجیتال مارکتینگ انجام می دهد و توانایی در این حوزه را دارد.

     

    آموزش درآمد فریلنسری

     

    برخی فریلنسرها توسط شرکت‌ها و موسسات به دیگران معرفی می‌شوند. این در حالیست که برخی دیگر، به صورت کاملاً مستقل، از طریق انجمن‌ها و وب‌سایت‌های معتبر به فعالیت مشغول هستند.

    بنابراین نحوه‌ی همکاری فریلنسرها بسته به شرایط بسیار متفاوت است؛ مثلاً برخی خواهان عقد قرارداد کاری و رسمی هستند؛ در حالی که عده‌ی دیگر به صورت رایگان و به امید کسب شهرت، به انجام امور مقرر می‌پردازند.

    دستمزد فریلنسرها نیز بسته به مهارت، تجربه و زمینه‌ی کاری به روش‌های مختلفی پرداخت می‌گردد؛ مثلاً برخی مبلغ مورد نظر را به‌صورت روزانه، ساعتی یا پس از انجام پروژه دریافت می‌نمایند. عده‌ای هم هزینه‌ی کل را برآورد کرده و مبلغی را پیشاپیش به‌عنوان بیعانه از مشتری می‌گیرند‌. برای پروژه‌های مهم و پیچیده‌تر نیز قراردادهایی تنظیم می‌شود که دستمزد فریلنسر را پس از انجام هر مرحله و بر حسب کیفیت کار واریز می‌کنند.

    پیشنهاد ما :  گروه های دیجیتال مارکتینگ در تلگرام

    بعد آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ چه چیزی بدست می آورید ؟

    • توانایی تدوین و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ
    • توانایی نصب و راه اندازی وب سایت با پلت فرم وردپرس
    • توانایی نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی
    • توانایی تدوین برنامه های تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی آنلاین
    • توانایی و انجام امور گوگل ادوردز – Google AdWords
    • توانایی و نصب و راه اندازی گوگل وب مستر – Google Web Masters
    • توانایی و نصب و راه اندازی گوگل آنالیتیکس – Google Analytics
    • توانایی انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی – Social Marketing
    • توانایی بهینه سازی سایت و کلمات کلیدی – SEO
    • توانایی استفاده از ابزار های رایگان توسعه دهنده شبکه های اجتماعی
    • توانایی انجام امور گرافیکی و ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک
    • توانایی و انجام امور مربوط به ساخت محتوا
    • توانایی انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ
    • توانایی مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنلاین و افزایش فروش برای شرکت
    • توانایی مدیریت مشتریان آنلاین و افرادی که اینترنتی خرید کرده اند
    • توانایی افزایش درآمد و کارآفرینی
    • پرسونال برندینگ فریلنسر
    • توانایی راه اندازی استارتاپ و مدیریت آن
    پیشنهاد ما :  چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟

    همه آنچه شما که برای شما  سه میلیون قیمت دارد برای شما و هیچ تضمینی هم برای کار ندارد مطالب فوق است و من بیشتر از این موارد بلدم و هیچ وقت به اون چیزی که گفتند نرسیدم !

    آیا من اشتباه می کنم یا موسسه هات آموزشی ؟

    کاربر گرامی اگر شما این مقاله را می خوانید آدم خوش شانسی هستید که تمام آموزش های رایگان را در اختیار شما قرار می دهم و به شما هم میگم چطوری ضعف در شبکه سازی من با افراد جامعه باعث شکست هایم شده است.

     

    • شما می‌بایست همه کارها را خودتان انجام دهید: حسابداری، بازاریابی، فروش، انجام پروژه، ارتباط با مشتری و … ممکن است زندگی و کار شما با هم ترکیب شود بنابراین مدیریت زمان برای شما خیلی مهم است.
    • شما همکار یا هم تیمی نخواهید داشت.
    • هر روز در شرکت وقت تلف نمی‌کنید تا آخر ماه حقوق بگیرید.
    • اگر پروژه درست و به موقع انجام نشود، کارفرما دیگر با شما کار نخواهد کرد.

    . گاهی پروفایل یک فریلنسر تاثیراتش از تبلیغات در گوگل ادورز برای خودش مهم تر است.با داوود ستوده راد همراه باشید تا رازهای فریلنسری و به شما بگویم.

     

    اموزش فریلنسری از سایت پونیشا

    آموزش فریلنسری از سایت پونیشا

     

    • توانایی تدوین و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

     

    به طور ساده استراتژی به معنای تعریف اولویت‌ها، اهداف اصلی و قدم‌های آینده برای رسیدن به اهداف می باشد، و استراتژی دیجیتال مارکتینگ به معنای تعیین الویت‌ها و اهداف یک شرکت برای حضور موثر در فضای آنلاین است.

    نیازی نیست که تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به چشم فرآیندی پیچیده و دشوار نگاه کنید، بلکه این استراتژی متشکل از قدم‌های کوچک و مرحله به مرحله برای رسیدن به اهداف است.

    پیشنهاد ما :  فریلنسر ، داود ستوده راد هستم

    ۴ قدم برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

    ۱.تعیین اهداف

    اولین قدم برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ تعیین اهداف کسب و کارتان به گونه ای است که بتوان مراحل بعدی را برای رسیدن به آن‌ها مشخص کرد. بدین منظور باید چندین سوال کلیدی در مورد شرکت‌تان را از خود بپرسید، سوالاتی مانند:

    • کسب و کار ما قصد بهبود چه چیزی را دارد؟
    • چه نیازی در بازار وجود دارد که ما می توانیم آن‌ را برطرف کنیم؟
    • مزیت رقابتی ما چیست؟
    • چگونه برنامه خود را اجرایی کنیم؟

    سوالات این چنینی به شما کمک می کند تا به درک واضح تری از استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت خود و نقش آن در رشد کسب و کارتان رسیده، و انگیزه شما را برای پیمودن قدم‌های کوچک جهت رسیدن به اهداف‌تان افزایش دهد.

    ۲.تحلیل و مستند سازی

    تحلیل باید به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری درباره ی موارد زیر بدست آورید:

    • مخاطبان هدف
    • کسب و کار
    • بازار هدف
    • اهداف
    • منابع موجود

    یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این بخش شناخت مخاطبان هدف و آشنایی با سلایق و علایق آنهاست. این شناخت موجب می شود تا اثربخشی استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما افزایش یافته و مشارکت و توجه مخاطبان به این فعالیت‌های شرکت جلب شود.

    همچنین شما می بایست لیست کاملی از رسانه‌هایی که می‌توانند شما را در پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت‌تان یاری دهند تهیه کنید. سپس از این رسانه‌ها با توجه به میزان هزینه و سودشان به صورت ترکیبی استفاده نمایید.

     رسانه های شخصی

    این رسانه‌ها در واقع همان کانال‌های اختصاصی شرکت‌تان هستند که شما می‌توانید استراتژی دیجیتال خود را در آن‌ها پیاده سازی کنید. این رسانه‌ها شخصی بوده و هزینه مستقیم کمی برای شما در پی دارد.  این رسانه‌ها عبارتند از:

    • طراحی وب سایت و وبلاگ شرکت‌تان
    • شبکه های اجتماعی رسمی شرکت‌تان
    • خبرنامه ایمیلی سایت‌تان

    و به طور کلی هر چیزی که مختص کسب و کار شماست

    رسانه‌های غیرشخصی

    رسانه‌های غیر شخصی به مجموعه رسانه‌هایی گفته می‌شود که شما از ارتباطات‌تان بدست می آورید، مانند:

    • پست مهمان در یک سایت معتبر
    • روابط عمومی (PR) و معرفی رایگان شما
    • توصیه ها و نظرات دیگران در مورد شرکت شما  و …

    رسانه‌های پولی

    رسانه‌های پولی نیز به مجموعه رسانه‌هایی گفته می شود که با پرداخت پول شرکت خود را در آن معرفی می کنید، مانند:

    • تبلیغات کلیکی و بنری در سایت های دیگر
    • تبلیغات ریپورتاژ در سایت های معتبر
    • تبلیغات در شبکه های اجتماعی و …

    ۳.برنامه ریزی

    تعریف اهداف، تحلیل و مستند سازی منجر به شکل گیری برنامه‌ای برای پیاده سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ می شود. این برنامه شما را در رسیدن به اهداف‌تان یاری کرده و می تواند افق های زمانی مختلفی (روزانه، هفتگی، ماهیانه و …) داشته باشد. پرسیدن سوالات زیر از خود می تواند برای برنامه ریزی بهتر مفید باشد:

    • چگونه می توانید اهداف تعیین شده را عملی کنید؟
    • الویت های شما برای شروع فعالیت های بازاریابی آنلاین چیست؟
    • از چند کانال باید استفاده کنید؟
    • کمپین شما باید چند عضو داشته باشد؟
    • اهداف بلندمدت و کوتاه مدت شما چیست؟

    نکته مهم در برنامه ریزی برای دیجیتال مارکتینگ این است که چون سرعت تغییرات در این حوزه بشدت بالاست، نباید از برنامه ریزی‌های بلند مدت برای آن استفاده نمود. به عبارت دیگر داشتن برنامه بلند مدت همیشه مفید است اما نباید افق زمانی آن خیلی طولانی باشد.

    ۴.اجرا و اندازه گیری

    این مرحله‌ای است که در آن برنامه‌های قبلی اجرایی می‌شود. هرچقدر برنامه با جزییات بیشتری تدوین شده باشد، پیاده سازی آن ساده تر بوده و اتفاقات غیرقابل پیش بینی کمتر در آن رخ می دهد.

    یکی از مزیت‌های مهم کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ بررسی آمار آن به طور زنده و لحظه‌ای است. به عبارتی باید با تحلیل آمارها در حین اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ، از کارایی کانال‌های مختلف اطمینان حاصل نمود و در صورت بروز مشکلات سریعا آن‌ها را بر طرف کرد. هماهنگی اعضای مختلف شرکت در اجرای موفق برنامه و اعمال تغییرات مورد نیاز بسیاری ضروری است.

    شما برای بررسی موفقیت در اجرای برنامه خود می‌بایست چندین شاخص کلیدی عملکرد (KPI) برای کمپین‌تان تعریف کرده و تغییرات آن را در حین اجرای استراتژی رصد کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از نقطه ضعف‌های برنامه خود مطلع شده و راهی برای بهبود آن پیدا نمایید.

     

    آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ

     

    • توانایی نصب و راه اندازی وب سایت با پلت فرم وردپرس

    برای شما آموزش کامل از وردپرس آماده کردم و این آموزش ۵۰ هزارتومان تا دو میلیون تومان تو اینترنت فروش میرود و شما می توانید رایگان کنید  دانلود کنید . صبر کنید بار هم درمورد وردپرس آموزش برای شما تهیه می کنم حتما سایت فروشگاه دیجیتال مارکتینگ را دنبال کنید.

     

    فیلم رایگان آموزش صفر تا صد وردپرس

     

    • توانایی نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

    آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی نه آنقدر تخصص هست که لازم باشه من پکیج  برای آن بسازم و نه اینقدر کم باشد که من بتونم توی یک صفحه سایت توضیح بدهم . برای همین دو قسمت کردم این مقاله را با آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای شما نوشتم و و پکیج کاملی از فروشگاه سازها برای شما کاربر عزیز تهیه کردم.

    پیشنهاد ما :  آموزش راه اندازی حرفه ای فروشگاه اینترنتی

     

    • توانایی تدوین برنامه های تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی آنلاین

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی و انجام امور گوگل ادوردز – Google AdWords

    آموزش های گوگل ادوردز خیلی خوب پول دارد برای موسسه هات آموزشی اما خبر ندارید آموزش های رایگان گوگل ادوردز هم هست و من برای شما تهیه کردم !

    بازم در این آموزش فیلم هست و من درحال تهیه هستم. و این آموزش که از سایت قوی لیندا برای شما تهیه کردم و با زیرنویس فارسی می باشد.

    پکیج فیلم آموزش فارسی Google AdWords از سایت لیندا

     

     

    • توانایی و نصب و راه اندازی گوگل وب مستر – Google Web Masters

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

     

    • توانایی و نصب و راه اندازی گوگل آنالیتیکس – Google Analytics

    گوگل آنالیتیکس حتی مدرک هم می دهد . آن هم رایگان از شرکت گوگل هم می توانید مدرک معتبر بگیرید!

    من نمیدونم چرا کاربران را گول می زنند این موسسات که مدرک معتبر می دهیم ! خوب مگه خود شرکت گوگل نرم افزار تحت وب خودش و رایگان آموزش می دهد چرا شما هزینه دریافت می کنید !

    شما راهی که من رفتم و آموزش ببنید من فیلم آموزش گوگل آنالیتیکس و برای شما داشتم و بعد برای سایت خودتان می توانید از

    گوگل آنالیتیکس استفاده کنید.! خیلی ساده است و فقط باید شروع کنید.

    پکیج فیلم آموزش فارسی Google Analytics از سایت لیندا

     

     

     

    • توانایی انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی – Social Marketing

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

     

    • توانایی بهینه سازی سایت و کلمات کلیدی – SEO

    باور کنید بهینه سازی با تمام سادگی خیلی پیچیده است. من یک مشاوره کسب و کار اینترنتی هستم و وقتی یک نفر بهم میگه سایت من و بیار صفحه اول گوگل بهش میگم سایت گوگل برای من نیست که بگم کی اول سایت باشه کی دوم سایتم باشد! این جمله من و فراموش نکنید .

    اگر شما با یک فرد یا شرکت قرارداد ببندید سایتش و بیارید صفحه اول گوگل و اگر به هر دلیلی نتوانید اون شخص حقوقی یا حقیقی می تواند از شما شکایت کند و خسارت بگیرد به جرم کلاه برداری ! چون قاضی حتما از شما می پرسد سایت گوگل برای شما است که چنین قراردادی بسته اید !

    لطفا منطقی باشید بهینه سازی سایت هر روز در حال تغییرات است و نمی توان گفت شما حتما موفق می شوید ولی غیر ممکن نیست – از شما میخوام اگر می خواهید شغلی که من دارم وارد آن می شوید به بهینه سازی تجاری فکر نکنید از این ابزار ورودی های زیادی می توانید از گوگل بگیرید و خیلی وسواس انگیزه رتبه یک گوگل باشید اما راهی سخت و طولانی است که صبر خاصی می خواهد و اگر می خواهید یک شب به صدر گوگل بروید من برای شما آن هم آماده کردم.

    آموزش حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

    اگر بین سئو و گوگل ادوردز هنوز تصمیمی نگرفته اید و یا سردرگم هستید این کتاب زیر را بخوانید.

     

    راه صد ساله سئو را یک شب با گوگل ادوردز بروید

     

     

    • توانایی انجام امور گرافیکی و ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی و انجام امور مربوط به ساخت محتوا

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی مدیریت مشتریان آنلاین و افرادی که اینترنتی خرید کرده اند

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی افزایش درآمد و کارآفرینی از سایت های ایرانی و خارجی

    این آموزش در حال تهیه می باشد

    پیشنهاد ما :  آموزش صفر تا صد بک لینک رایگان
    • پرسونال برندینگ فریلنسر

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

    • توانایی راه اندازی استارتاپ

    این آموزش در حال تهیه می باشد

     

     

    با تشکر داوود ستوده راد

     

    پیشنهاد ما :  راز مهاجرت و درآمد متخصص آی تی در آلمان فاش می کنم!

    فریلنسر ، داود ستوده راد هستم که به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. متخصص در طراحی سایت های شخصی و شرکتی و فروشگاهی -متخصص در بهینه سازی سایت و مشاور در کسب و کار اینترنتی و استارات آپ ها هستم.sotoudehrad.ir

    2 دیدگاه برای “آموزش درآمد فریلنسری از دیجیتال مارکتینگ”
    1. سلام آقای ستوده
      بابت مقاله اتون ممنون – در مورد فروشگاه اینترنتی بیشتر بنویسید

    ثبت دیدگاه

      با دیدگاه خودتان سایت فروشگاه دیجیتال مارکتینگ را ،  یاری بفرمایید.

    برو بالا
    رهبر کسب و کار اینترنتی
    چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟

    چکیده مقاله چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟  : شاه تجارت  سنتی را بکش و رهبر دیجیتال مارکتینگ بشو...

    Close
    رهبر کسب و کار اینترنتی
    چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟

    چکیده مقاله چگونه رهبر کسب و کار اینترنتی شویم ؟  : شاه تجارت  سنتی را بکش و رهبر دیجیتال مارکتینگ بشو...

    Close